tirsdag 17. november 2009

Helgen som var..

..Ble veldig bra selv om jeg luktet julemat hele lørdagen. Julesesongen har startet for fullt, og det liker jeg ikke. På fredag fikk vi nytt internett. Love it. Lørdag fikk jeg slutte tidlig pga dåp neste dag. Men jeg utnyttet sjansen og dro heller på revyfest med E siden det var så dårlig føre. Sjåføren var meg, tro det eller ei, men artig var det likevel. Jeg gråter ikke for at jeg kun fikk 1 & 1/2 time med søvn når jeg hadde det så bra.

Søndagen kom fort, og jeg og bilen var som bambi på isen fra Trysil til Narjordet. Glatt med stor g. Jeg hoppet inn i bunaden og var vitne til at fadderungen min ble døpt. Det ble en veldig komisk dåp. Ingen av oss visste hva vi skulle gjøre.. Hvem, hva, hvor, når?? Alle lo! Leo Miguel ble hvertfall døpt og det er hovedsaken. Jeg har hatt en bra helg. SMIL.

Ingen kommentarer: