tirsdag 15. desember 2009

God morgen

Det har jeg hatt i dag. Våknet ved siden av verdens beste og da kan jeg ikke gjøre annet enn å smile og å være lykkelig. I helgen har jeg gjort minst mulig.. Espen har hatt det artig i Trondheim i helgen mens jeg har hatt frihelg hjemme med mamma og Zippo. Utrolig lenge siden det har skjedd at jeg ikke har hatt planer en helg. Det var herlig! På søndag var jeg på julebord med gamle kollegaer fra Trysil Hotell, og vi hadde det veldig bra! hih, ja, jeg var ganske fyllesjuk i går.. Jeg fikk bestått-fagprøve-gave som jeg har tenkt å bruke på Espen og meg. 1 måned i morgen, hjerte. I går var jeg i bygda og kjøpte dette:


(Moods of Norway/HH genseren har lilla isteden for grønne traktorer. Fant heller ikke bilde av kosebuksa jeg kjøpte i går. Marine blå med TRYSIL i tekst nedover ene beinet.)

... før jeg fikk besøk av han dere vet. Biler er ikke til å stole på. En stk OnePiece er bestilt og kommer til meg over nyttår. Løv it! Nå drar jeg på julegaveshopping. Det ble ikke Tønsberg eller Lillestrøm, men Hamar. Skal også møte mine herlige: Isabel, Leo og Line i dag. Hjerte! Håper på lunsj på Ikke bare bar. SMIL!

Puss och kram!

Ingen kommentarer: