mandag 21. desember 2009

I'm getting a white christmas

I forrige uke hadde jeg en utrolig travel og bra uke, så det ble ikke mye tid til blogging.. Nå er jeg tilbake og jeg har begynt å jobbe igjen, SWEET.

Hamar, Line, julegaveshopping på ny rekord, Isabel & Leo, ny kåpe, bakken, nye freshe luer, kosekvelder med hjertet mitt, varme gorillatøfler, opplæring i ny jobb, "UGGs", familiekos, juleverksted, Trysil-pants; ILU, juleverkstedfest med herlige folk, filmkveld og verdens mest komiske juletreleting i skogen med Espen og gutta.


På lørdag var jeg hos Espen og guttene i et 12timers juleverksted. Det ble heller for kort enn for langt, for dette var bra. Mange herlige folk, koselig stemning, julemusikk, god (jule)mat, juleøl, juledrinker, mange fine nisser, julepynt og en bra fest som en perfekt avslutning på dagen.


I dag var jeg oppe kl 06.00 for å dra på jobb.. Tidlig, kaldt og trøtt, men det ble en utrolig bra førstedag ute på jobb. Og superfint vær med sol i bakken. Det liker vi! I morgen må jeg klare meg alene.. Wish me luck, smil.


Dette er gutten som gjør meg så glad. HJERTE! Jeg elsker smilet ditt.

Ingen kommentarer: