tirsdag 8. desember 2009

Jeg lo så mye at jeg fikk vondt i hodet

I går startet jeg dagen med møte og avsluttet den med møte.. Snart begynner jeg i ny jobb, fjellet åpner for fullt og derfor ble alle ansatte i fjellet invitert til KickOff. Vi startet kl 9.00 og var ikke ferdig før 20.45 på kvelden. De nyansatte heisførerne seg på Velkomstsenteret hvor første del av dagen besto av masse informasjon ang jobben, lunsj, mer informasjon, gruppeoppgaver/spørsmål og prøving/utlevering av uniform.


Etter det avsluttet vi dagen på Radisson Blu med felles KickOff for alle ansatte i fjellet. Sjefene holdt taler, vi så på film om fjellet og de forskjellige avdelingene/arbeidsplassene, vi ble servert tapas (NAM NAM!) med drikke og dessertkaker. Hele dagen ble avsluttet med en evig latterkrampe når Ingebrigt Steen Jensen fikk ordet. Jeg lo så mye at jeg fikk vondt i hodet. Ja, det var verdt det.


Jeg gleder meg til å begynne å jobbe i fjellet nå! Dagen i går ble så mye bedre enn forventet.. Dere vet jo hvor kjedelig de fleste møtene er, men de som holdt møte i går gjorde det ikke kjedelig.. Det er nice! Jeg fikk høre av sjefene mine i går at jeg antageligvis skal jobbe i Tolver'n, heis # S4. Det er en t-krokheis med lengde 525meter som ligger på sørsiden av fjellet ved Skihytta. Jeg får nok en heis til jeg skal jobbe ved, men det er uvisst ennå. Hvis jeg får heis # S4 skal jeg kanskje jobbe med billetsalg også. Det liker jeg, så det blir litt variasjon i jobben. Håper på kulde og snø i dagene framover så kan jeg kanskje begynne om en uke. I går fikk jeg endelig hentet skipasset mitt, så i morgen drar jeg nok i bakken. SMIL!

Ingen kommentarer: