torsdag 14. januar 2010

Det er snart helg!

Etter i morgen har jeg fri, fri, fri.. Ja, i hele TRE dager.

Hele familien kommer på besøk, det blir fullt hus, mamma har bursdag og det må feires. Mamma er snill og skal ta oss med ut for å spise på fredag. På Trysil Hotell, der jeg jobbet før.. På lørdag drar vi alle sammen i bakken og Espen skal også bli med. Vi skal så feire mamma litt mer før Espen og jeg drar til Elverum for å besøke Vidar. Skål!

Jeg er ladd for helg nå!


Vidar har jeg kjent siden jeg ble født omtrent. Vi gikk i samme barnehage, klasse på barneskolen og samme klasse på ungdomsskolen. Vi gjorde mye artig sammen når vi var små. Jeg var nok litt guttejente på barneskolen.. Hih.. Vidar er fortsatt en god venn av Espen, men jeg har ikke sett han på snart to år, så det blir artig å ta en skikkelig fest med han. For det har jeg ikke gjort før.

Ingen kommentarer: