mandag 8. februar 2010

Resten av helgen

Lørdagen startet med jobb og mange turister i bakken. Etter jobb hentet jeg pizza på Peppes som jeg tok med hjem til mamma og meg. Nam nam. Senere fikk jeg besøk av Espen og det ble en rolig lørdagskveld med filmkos i armene til min kjære. American Pie 2 og Gone in 60 seconds var filmene vi så, og det var godt med en helg uten fest og alkohol. Etter filmene var sett lå vi i senga og pratet til kl 4 på natta om alt mulig. Utrolig koselig selv om det var veldig kjett å stå opp på søndagen til en ny jobbdag. Etter jobb på søndag gjorde jeg ikke annet enn å slappe av. Sliten etter nok en koselig helg med kjæresten, venner, jobb, familien og lite søvn.


Mamma skulle absolutt ha et bilde av meg med fagbrevet, og siden jeg var mer opptatt av å sove så tok hun bilde av meg mens jeg sov.

Løp og kjøp OnePiece! Dere vil ikke angre!

Ingen kommentarer: