mandag 8. mars 2010

Fredagskos

På fredag dro jeg til Hamar. Der hadde jeg ikke vært siden før jul når jeg handlet gaver til alle mine søte. Så det var virkelig på tide å ta seg en tur dit, og det er jeg glad for at jeg gjorde. JEG MØTTE LINE IGJEN. Koselig! Vi shoppe bursdagsgave til henne, bedre seint enn aldri. Vi gikk rundt i butikker, shoppet, møtte på søte Maria, spiste god og sund middag hos Line og Kjetil, var på Burton lageret og avsluttet med et par runder med Buzz før jeg dro nordover igjen.

Jeg savner Hamar litt pga vennene mine.. De fleste og beste bor på Hamar, så jeg synes det er veldig synd jeg ikke ser de oftere.

Her er noe av fredagens kjøp:
Jakke, bukser, sko, genser, skjorte, sunglasses, hårstuff, sengesett, undertøy og sminke.

SuperNØYD! Love everything! Smil.

Ingen kommentarer: