mandag 22. mars 2010

Jeg vet det..

.. Jeg har ikke blogget på en del dager..

Grunn: Jeg har vært masse med hjertet mitt, Espen.. Det er så herlig å være sammen med han. Du betyr masse for meg, og det vet du. Smil. I tillegg har jeg brukt masse tid til å planlegge oppussing. Altfor mye tid, men det er moro, og nå er det ikke lenge til jeg begynner for fullt. Jeg har allerede brukt mange timer på å rydde rommet jeg skal overta. Ommøblert og kaste alt mulig jeg ikke har brukt for lenger. 3(!!!!) søppelsekker! Jeg liker det, men mamma som har samlemanni (skrives det sånn egentlig??) begynte nesten å grine.. Men fy søren så mye jobb jeg har igjen på prosjektet, og jeg gleder meg til jeg er ferdig. Indeed! Ellers har det vært utrolig godt å ikke tenke på bloggen. Vurderer nok en gang å slutte. Hvorfor skal jeg blogge?

Litt om det som har skjedd siden sist, hvis jeg husker..

Jeg hadde en utrolig bra frihelg to helger siden. Per Marius, Espen og jeg var i bakken, på bowling og koste oss med hjemmelaget pizza. Det var en herlig lørdag. Jeg har fått drømmemobilen, Nokia N97 White. Det har vært mye kjærestekos, love it. Helgen som var hadde jeg jobbhelg og slappet av med familien og kjæresten. I dag skulle jeg egentlig få besøk av søte Maria, men hun var syk og det endte med at jeg dro i bakken alene. God bedring og håper vi møtes snart. I påsken kanskje?? Det burde vi!

How to do a Maria-smile:Orginalen:Maria er ei superrå jente! Digger henne.

1 kommentar:

Anonym sa...

ABOUT TIME, LINE!! :DD