tirsdag 9. mars 2010

Jobbhelg og kjærestekos

Lørdag og søndag var det jobbhelg igjen. Ukene går altfor fort for tiden. Snart stenger de fjellet. Snufs.

Når jeg kom hjem fra jobb på lørdag, sliten, sulten og trøtt var det godt å kjenne lukten av ferdig mat. Elgbiff, fløtegratinerte poteter, viltsaus, stekte grønnsaker med tyttebær. Jummy, jummy. På kvelden fikk jeg besøk av min kjære, Espen. PepsiMax, SørlandsChips, Smash, Varg Veum og i armkroken på den beste gutten. Da har man alt man trenger. So in love.

Søndagen startet med litt kjærestekos før jeg dro i fjellet på jobb. Etter jobb var det bare å skynde seg hjem, ordne seg og skifte før jeg ble hentet av Espen og vi dro i bursdag til han. Hjemmelaget pizza, kaker og is ble vi servert. Jeg elsker bursdager! Etter bursdagen hadde vi tenkt oss til Bodil for å spille Nintendo, men Espen var sliten så det ble en tidlig kveld.

Nok en fantastisk helg med kjæresten, familien og venner.

Ingen kommentarer: