lørdag 17. april 2010

Glade dager

Jeg:
-får igjen penger på skatten
-har bestilt ny seng!!!
-begynner med oppussing av rom (til meg) i morgen
-jobber siste dag i fjellet i morgen. snufs
-er superglad på mammas vegne!!
-har bursdag om 2 dager!!! Jeg elsker bursdager!
-begynner å glede meg til sol og varme dager
-skal på ikea-shopping med Espen neste helg
-tenker mye på vennene mine som jeg ser altfor sjeldent. sadface.
(Kanskje jeg skal flytte til Hamar for en periode i sommer?)
-gleder meg til avslutningsfest med fjellet om to uker


Sist og best: Jeg har en kjæreste som får meg til å smile uansett.
Du betyr mye! hjerte

2 kommentarer:

Bodil sa...

Å så kult med Ikea shopping da :D
digger Ikea, problemet er bare att man skulle ha vært der en hel uke for og få med seg alt som er der :P

Line sa...

hehe, vet! men kan vi ikke ta en tur dit i sommer a? :D