mandag 31. mai 2010

Et lite innlegg fra helgen som nå er over

Denne helgen har jeg vært sammen med min aller tiders kjæreste. Lørdagformiddag dro vi, altså Espen og jeg en tur til Elverum for å shoppe litt. Espen byttet en shorts mot to, og i tillegg kjøpte han soting til bilen og et par fete solbriller, mens jeg kjøpte dette:

To topper for 149,- fra Cubus..


..Og en shorts for 99,- fra H&M.


Not bad.. Lørdagskvelden lagde Espen og jeg Crispy Chicken, nam. Det har jeg ikke spist siden Line og jeg prøvde det i Horten når jeg bodde der. Det er jo så godt. Utover kvelden ble det litt drikking og festing med gutta. Og nå begynner jeg å like vin mer og mer, for det er ikke så verst. Vinfylla er å anbefale.

Søndag slappet vi av hos Espen og senere hos meg etter vi hadde vært flinke og vasket store deler av huset guttene bor i. Så det ble en stille og bra søndag med god mat, kjøring, softis, filmkos og vasking da.

Har du hatt en fin helg?

Ingen kommentarer: