lørdag 19. juni 2010

En usminket sommer

Laptopen min er død, men mamma er snill så jeg får låne pc'n hennes. Herlig!

På tirsdag begynner jeg å jobbe igjen. Endelig! Det skal bli så godt, selv om det er nå alle ønsker ferie, så ønsker jeg å jobbe hele sommeren og få masse cash igjen. Så Espen og jeg kanskje kan ta en ukes ferie til høsten. Det hadde vært smooth.

I sommer skal jeg jobbe som kokk på sykehjemmet her i Trysil. Jeg har jobbet der tidligere, sommeren for fire år siden, men da var det ikke så strenge hygiene regler der. For nå er det ikke lov til å ha på seg hverken kjeder, ringer, øredommer og SMINKE!! Det er veldig bra at de har så strenge hygieneregler der, men omg det blir uvant å ikke gå med sminke en hel sommer. Og det blir hvertfall ikke vakkert. ....I need a plan...!

Ingen kommentarer: