torsdag 24. juni 2010

Oppdatering

Beklager, det blir litt lite blogging om dagen.

Grunn:
  • Fint sommervær
  • En aller tiders kjæreste
  • Jeg har begynt og jobbe igjen, og overgangen gjør meg sliten.

Etter en herlig St.Hans feiring i går prøvde jeg meg på et lite blogginnlegg fra mobilen, men som dere ser så gikk ikke det bra. Den ville kun skrive i CAPS LOCK (#%&+$@!!!) og bildene ville ikke bli lastet opp. Så jeg prøver igjen, denne gangen på laptopen. Mye bedre. Det ble ikke tatt så mange bilder i går, men to stk.

Espens bestefar, Espen, Bodil (søskenbarn) og Ida (søstern).

Vi feiret St.Hans med familien til Espen med grillkos ute i finværet. St.Hans blir jo ikke feiret så mye i Norge som det blir i Sverige, men kos er det uansett. Spesielt med sol og blå himmel.

Hadde du det fint på St.Hans?

Ingen kommentarer: