onsdag 18. august 2010

Minst mulig

For en herlig og avslappende dag. Jeg har hatt fri og kost meg masse. Startet dagen med "God morgen, jenta mi" fra verdens beste, som senere måtte på jobb. Men jeg griner ikke av den grunn. Jeg sov noen timer ekstra, brukte litt ekstra tid på å våkne og ordne meg før jeg dro og handlet inn litt god frokost til meg selv og middag til oss til Espen kom hjem. Etter en herlig frokost ble det Desperate Housewives og Home and Away. Dagens middag: home made hvitløksbrød og lasagne. Jummy og altfor mett etterpå. Is & peanøtter til dessert i kveld tenker jeg.


Webcam pics i dag. Det enkle er ofte det beste?
Ikke kvaliteten kanskje, men..


Det er litt godt at høsten er på vei så man kan pakke seg inn i strikk. Jakker, gensere, skjerf, luer, hals, votter og sokker. Mmm..! Høsten er litt grå og kje, men da er det godt å pakke seg inn i herlige høstklær.

Ingen kommentarer: