torsdag 21. oktober 2010

God morgen

Zippo og jeg startet dagen med en frisk tur ute i morgensola som tittet opp bak fjellet og fikk rimet til å skinne som gull. Nydelig! Men jeg skal ikke nekte på at det var kaldt og at vi hadde kledd oss for noen grader varmere, så turen ble kort og vi løp inn i varmen.

Zippo med kan-vi-snu-blikket. Hih..

Nå er frokosten spist opp så nå venter jeg på å at klokka skal nærme seg jobbtid, men før den tid skal jeg prøve å freshe opp hjemmet. Støvsuge, vaske klær, pante flasker, oppvask og vaske litt ellers.

Ha en fin dag mine lesere og alle andre.

Gleder meg til å se hvor mye snø de har produsert når jeg drar på jobb. Kanskje 9 dager til fjellet åpnet. I can't wait. Smil.

1 kommentar:

Bodil sa...

Hørtes ut som en kald opplevelse ;)gleder meg til fjellet åpner jeg ooog :D miss u snupp :)