tirsdag 19. oktober 2010

A tasteful lunch

I dag tok jeg meg tid til å lage meg en god lunsj og å slappe litt av. Smoothie og club sandwich. Godt, godt, godt og ikke minst sunt, men det kommer ann på hvilke ingredienser du bruker. En club er med brød, aioli, salat, tomat, rødløk, bacon og kylling, men skal du ha den litt sunnere, bruk grovt brød, masse salat, tomat, rødløk, kylling og dropp aioli og bacon, og bruk evt agurk. Og hvis du absolutt vil ha noe dressinglignende og bacon kan du bruke Vita hjertego' majones og bacon.


Etter en god lunsj dro jeg til sentrum på Lenes Hårsenter og fikk en etterlengtet hårklipp. De siste syv årene har jeg klippet håret selv og det har gått helt greit, men nå følte jeg for å få bort litt slitte tupper og få litt "orden" på håret. I morgen skal jeg ta etterveksten min, og da er jeg fornøyd på en stund. Smil.


Nå er det kjærestekos, julebrus, is og CSI. Ha en fin kveld alle sammen.

Ingen kommentarer: