onsdag 24. november 2010

1 år med verdens beste

Mandag 16.10.09 - husker dagen som den var i går. Hjerte.

Et år har gått, og det året har gått utrolig fort. Tiden fra dagen vi "møttes", til dagen vi ble sammen, var ikke lang. Det gikk veldig fort, men det var fordi det føltes riktig og bra, og det føles det fortsatt, og det er jeg så utrolig glad for.


Du får meg til å le og smile, jeg elsker og våkne ved siden av deg om morgenen, du gjør meg glad og lykkelig, jeg elsker å være sammen med deg, jeg elsker at jeg elsker deg, og jeg elsker at du elsker meg. Du er så snill, omtenksom, god, du er den beste jeg vet. Uansett hvor mye jeg beskriver deg og forholdet vårt er det ikke nok. Følelsene jeg har for deg føles ubeskrivelige. I LOVE YOU! Hjerte.

Vårt første år ble feiret med bare deg og meg, sunn og god mat, tvkos og masse fine ord. På menyen sto det til hovedrett: fylt kyllingfilet med ris, frisk salat og paprikasaus. På dessertkartet sto det: frisk frukt med vaniljekesam og hjertesjokolade.

Mmm.. Jordbær. Heart.

Dette er et av de første bildene som ble tatt av oss sammen. Elsker dette bildet.
Sommerfugler i magen.
You make me smile.


Bildet er fra Riga turen i august. Du er såå god. And you still make me smile.

JEG ELSKER DEG, ESPEN SOLVANG.

Ingen kommentarer: