søndag 7. november 2010

Søndagskos

Mange synes søndager er kjedelige og en bortkastet dag, men jeg liker søndagene. Jeg har som regel fri på søndager og synes det er godt og avslappende. Alt er stengt og man kan bruke dagen til å slappe av hjemme alene eller sammen med sine favoritter. Filmkos, levende lys, serier, god og lang frokost, kjærestekos, god mat.. Og på søndager pleier jeg å gå ut å spise med kjæresten eller venner. Jeg liker det!

I går var jeg innom Rema 1000 og kjøpte Sex And The City #2 til kun:


Det er billig og bra siden jeg sparer, sparer og sparer for tiden. Siden jeg var sliten og ikke orket ut å feste etter jobb i går, dro jeg hjem og satte på Sex And The City The Movie slik at jeg kan se #2 i dag.


Nå skal jeg freshe meg opp litt før jeg drar til sentrum og kjøper meg litt mat og masse god frukt. Nå er det grønne dager som gjelder.

Har du sett Sex And The City # 1 & 2 ? Hva synes du om filmene?

Ingen kommentarer: