onsdag 15. desember 2010

Førjulstid


Som dere ser, tiden flyr fra meg.. Jeg fikk ikke tent 1. adventslys før 3. søndag i advent var her. Det ble "hjemmelagde" adventslys i år.

Det virker som om det bare var et par dager siden sist jeg blogget, men det er faktisk to uker siden. Snart er vi i 2011 og plutselig er det sommer. Hvor blir tiden av?

Det har vært mye i det siste, så det er vel derfor dagene går like fort som timer.
  • 4 dagers kurs på jobben.
  • Dødsfall i familien. :...(
  • Mange nye ansatte på jobben som trenger opplæring.
  • Fest og moro.
  • Forberedelser til jul.
  • Førjulskos.
  • Julegaveshopping.
  • Personalfest x 2.
  • Bursdager.
  • Bil-leting.
  • Og sist, men ikke minst masse kjærestekos.
Og vår herlige restaurantsjef, Stine har kommet hjem etter 3måneder på Bali.
Tusen takk for fine gaver.


Snart er det jul, og i dag skal jeg prøve meg på vanilje fudge og brente mandler. Og kanskje jeg får lagd et par kakeslag også før jeg drar på jobb. Får håpe jeg rekker alt før juleaften kommer og vi sitter i kirka og ringer julen inn. Dette er en travel tid med mye som skal gjøres, men man må ikke glemme og kose seg og å nyte tiden.


Koser dere dere i førjulstiden?

Ingen kommentarer: