onsdag 1. desember 2010

Julestemning

Huset er pyntet til jul med masse lys og nisser, ute er det mørkt nesten døgnet rundt, bakken er hvit, desember er her, jeg liker at det er jul snart.

I kveld har jeg som sagt kosa meg med Skjønnheten og udyret som ga meg mer julestemning, et par episoder av himmelblå, pakkekalender og M i julefarger.


Espen ligger hjemme i senga si og sover, så nå skal jeg dra og overraske han. Håper han blir glad for kalender og besøk. "Det er 1.desember i dag, ja, i dag er det 1.desember..."


Halvparten av pakkene er pakket inn og klare. Mangler 4-5 pakker som ikke er kjøpt inn ennå også må jeg få pakket inn resten. Men om et par dager er det i boks.

Gleder meg til å se reaksjonen hans:) Jeg er så utrolig glad i den gutten. Hjerte.


Tusen takk til Therese for mange fine tips til kalenderen. Bloggen hennes finner dere her.

1 kommentar:

Therese sa...

Oi, Oi :) Det ser ut som kalenderen ble kjempe fin, Line! Ha ei super førjulstid ;)