onsdag 16. februar 2011

Min valentine

..Er min kjære Espen. hjerte

Jeg elsker dager hvor jeg kan kose meg med kjæresten min som jeg elsker så utrolig høyt. Han er best, så da er det en selvfølge for meg at vi er sammen og koser oss på Valentine. Så for en måned siden spurte jeg om fri på denne dagen, og det fikk jeg. Smil.

Dagen min startet med en veldig kald tur i fjellet.
Var innom jobben og så hvor fint de hadde pyntet til denne dagen.
Så dro jeg hjem, lagde mat og dessert til Espenkjære var ferdig på jobb.
Verdens beste kom med roser! hjerte.
Og av meg fikk han den søteste nøkkelen til den tiden vi kan kalle oss sambo.
Men pus var ikke ferdig med gavene.. ?!
Sjokkert, overrasket og superglad. Jeg har verdens snilleste!
Så etter vi var kvalme av mat og søtsaker spilte vi wiiii.
Takk, for en fantastisk dag, handsome. I love you!

Håper dere hadde en fin valentine.
Puss puss

Ingen kommentarer: