tirsdag 15. mars 2011

Prosjekter

Male, pynte, strikke, hekle, puter, lys, tavle, bilder..


Mange prosjekter på gang.
Masse tanker og ideer, noen er begynt på, andre er snart klare, få er ferdige.
Dette er gøy og dere skal få høre om det.
Et av prosjektene er en bildevegg med bilder av folk som betyr/har betydd noe for oss.
Bestemor, min engel, du skal helt klart opp på veggen vår. Hjerte.

Litt inspo jeg har fått:
-av mamma som har en stor bildevegg av familien..


Tror ikke jeg skal ha fullt så stor bildevegg som mamma, men jeg fant en fin blogg
som hadde et bilde av noe lignende det jeg har tenkt ut:

bloggen jeg har hentet bildet fra:
kjersti lykke

Stuen er malt i fargen caffe latte eller latte, husker ikke helt, men den er litt spesiell, men likevel helt ok. Så stuen er ikke det vi prioriterer på å male, men hvis det er noe som passer best til den fargen, så er det hvitt. Bildeveggen blir på stua og rammene blir i forskjellige størrelser og former i hvitt. Jeg synes det er litt vanskelig å finne noe fint til vegger generelt, og jeg synes det er såå stusselig med tomme vegger!! men jeg tror vi skal prøve å få tak i en fin wallprint i hvitt som kan passe bra til stua. Da får vi fylt opp veggene på stua litt. Det tror vi blir bra, Espen stoler på meg. Smil.

1 kommentar:

Ingrid sa...

Hei og hopp!
Det ligger en hyggelig overraskelse til deg på bloggen min: diddis.blogg.no
-Ha ei fin helg!