onsdag 6. april 2011

Bildevegg 1

Som sagt i forrige innlegg fikk jeg kjøpt noen rammer i går som skal brukes til den planlagte bildeveggen vi skal ha i stua. I starten hadde jeg tenkt at den ikke skulle bli så stor, men jeg har vel funnet ut i ettertid at den blir kanskje det dobbelte. Det er så mange fine mennesker vi ønsker å ha på veggen vår. Familien til Espen, familien min, tantebarn, fadderunger, venner av Espen, venner av meg, verdens søteste hund, osv... Så det blir litt bilder.


Hehe, jeg er ikke flink på å redigere bilder og sånt,
men noe lignende det her tenker vi det skal se ut:


Så hvis noen tilfeldigvis skulle ha noen hvite bilderammer liggende, si gjerne ifra. Jeg trenger mange og vet ikke helt hvor jeg skal finne alle. Tips om butikker med fine bilderammer tas også imot med stor takk.

-puss puss

2 kommentarer:

Aurora Sveia sa...

Ikea har mange fine hvite rammer:D

Line sa...

Ja, jeg tenkte å ta meg en tur dit snart:))