søndag 19. juni 2011

Oppussing-update

Tenkte jeg skulle komme med en liten update på hvordan det går med oppussing og maling av rommene, med litt bilder og ord.

På torsdag startet jeg å rydde gangen og soverommet, jeg kjøpte inn maling, koster og diverse og fikk begynt med første strøk på soverommet.

Slik så soverommet ut før jeg begynte:


Lyse blått!?! Det er en selvfølge for meg at fargen på veggene måtte endres.
..Og endelig var jeg i gang..!


I går fikk jeg begynt på andre strøket mens Widar var verdens snilleste og hjalp med meg gangen. På fredag hadde jeg nemlig kjøpt inn veggpanel som gangen skulle kles inn med. Endelig skulle vi bli kvitt den grusomme tapeten. Men i går som på torsdag gikk jeg igjen tom for maling, så jeg mangler et ekstra strøk på den ene veggen, men det ordner jeg i morgen når jeg har en ny fridag.

Når malingen gikk tom fikk jeg gjort litt andre ting, jeg fikk endelig hengt opp den fine lampa jeg kjøpte på Ikea. Den ble kjempefin på soverommet, så nå gleder jeg meg til alt er på plass og til veggene kan pyntes.

Og her får dere en bitteliten smakebit av hvordan soverommet blir. Fargene jeg har brukt heter Sans og Marrakash. Se så fint mønster det blir på veggene av lampa. I love it!


I helga er lille, søte Zippo på besøk, det liker jeg. Espen er borte på bilcross i helga, så da er det koselig at Zippo holder meg med selskap.


Håper dere også har hatt en fin helg!
Takk for at dere leser bloggen min. Blir så glad når jeg ser spor etter dere her!

-puss puss

Ingen kommentarer: