onsdag 27. juli 2011

The Good News

Livene våre ble plutselig forandret i sekundet vi fikk vite det. Vi satt på legevakta i Trysil og legen fortalte at vi skulle bli foreldre. Ansiktene ble røde, munnene ble stumme, sjokkerte begge to, helt til vi i neste minutt fikk høre hjertelyden til den fremmede som vi i neste sekund hadde blitt såå glad i. Munnene gikk fra stumme til smilende, og ansiktene gikk fra å være røde til å stråle mer enn noen gang. To timer etterpå fikk vi hilse på Titteliten på skjermen i Elverum. Alt gikk så fort, men alt virket så riktig. På et par timer gikk jeg fra å være null dager på vei til femten (!!) uker på vei. Jeg gikk inn på legevakta som ei jente med magesmerter, men når jeg gikk ut var jeg plutselig blitt til en stolt kommende mamma.

Nå er vi så glade, spente, nysgjerrige, overlykkelige!! Vi skal bli foreldre til en liten gutt! Verdens største smil.


Foto: 18+6. I dag: 19+4.

Å bli foreldre må være det største man kan oppleve!

8 kommentarer:

Kristin sa...

Gratulerer så masse. Du har masse å glede deg til. Det er en helt fantastisk opplevelse å bli mamma- det største i verden <3

Anita sa...

Gratulerer så mye til dere begge :D
Klem

bodil sa...

Gledes tell det lille nurket kjem :) blir stas :) <3

Line sa...

Kristin: tusen takk:D ja, det tror jeg på! Gleder meg:))

Line sa...

Anita: tusen takk:)) hvem Anita er du forresten? Kjenner jeg deg? :)) klem

Line sa...

Bodil: så koselig du synes det:D ja, håper tiden går fort til termin nå;)

MindeCaroline sa...

Gratulerer så masse Line (og Espen)
Nyt svangerskapet (i alle fall hvis det blir uten plager og besvær) og gled dere sammen:)

Line sa...

Tusen takk, Minde:) Det skal vi gjøre:))