mandag 29. august 2011

TUSEN TAKK ! ! !

...for all omtanke og støtte vi har fått av alle sammen.

Dere aner ikke hvor mye vi setter pris på det! Jeg har prata litt med noen av dere om det som har skjedd og jeg merker at det hjelper og snakke om det. Vet det er noen som synes jeg er litt for åpen om dette, det at jeg bl.a legger det ut på facebook og her på bloggen, men for meg hjelper det å prate om det, så tårene triller.. Ansikt til ansikt, over en tlf.samtale, på melding, facebook, bloggen.. Det hjelper!! Det tar tid å bearbeide sorgen over å ha mista Titteliten, men jeg tar en dag av gangen, også håper jeg fargene kommer etterhvert, sola skinner og at jeg ser et lys i tunellen.

Merker at det er vanskelig å skrive bra innlegg om dagen.. I det ene øyeblikk vet jeg hva jeg skal skrive, og i det neste er det borte.. Beklager for det, men det blir forhåpentligvis bedre innlegg etterhvert.

Tusen takk alle sammen!! Dere er fantastiske! Hjerte.


2 kommentarer:

Ida sa...

Drit i de som synes det, vi har alle forskjellige måter å takle sorg på, og de vet vel ikke hva du går igjennom! Stå på!
<3

Line sa...

Ja, sant det.. Jeg må komme meg igjennom dette på min måte. Takk!
<3