mandag 19. september 2011

Helgens innkjøp

Fredag og lørdag var jeg på Jessheim Storsenter for å egentlig kjøpe litt nye klær, men det ble ikke så mye klær når jeg så alle de fine interiørbutikkene. Jeg fikk faktisk kjøpt litt julegaver også. Helt utrolig at jeg har klart å begynner med julegavene i september!! Men her kommer et lite bilderas av helgens innkjøp:

Kurver fra Kid og 2 spisebrikker til barbordet fra Princess.
Karaffel, vaser, div krukker, telysholdere og endelig fikk jeg tak i duftolje. De er så fine!
Noe fra Søstrene Grene og noe fra Kremmerhuset.
Søte bokstaver til barnerommet. Alt fra Confetti.
Dette skiltet er fra Confetti som jeg bare måtte ha.
Og disse fra Kremmerhuset.
En kul øl-kasse til Espen fra Confetti, og jeg angrer litt på at jeg ikke kjøpte flere dørstoppere. For disse var stilige! Fra Kremmerhuset.
Enda et skilt til fra Confetti.. Snart er det stop! ...Tror jeg...
Også ble det et par nye, stilige sofaputer. Alle er fra Kremmerhuset.

Jeg vet hvertfall hvor jeg skal kjøpe julegavene i år. Såå utrolig mange fine butikker!! Om dere ikke har vært der før bør dere ta dere en tur. Årets julegaver kommer til å bli kjøpt på null time. Jeg gleder meg til å feire julen her i leiligheta med han fine samboeren min. Julen vår skulle egentlig bli feira med vår lille Dennis, men siden vi ikke fikk muligheten til det, så skal vi likevel kose oss masse med hverandre, familie og venner. Og hvem vet, neste jul har vi kanskje en liten prins eller ei prinsesse å feire julen med?

-puss puss

2 kommentarer:

MindeCaroline sa...

Må nedover på kremmerhuset snart ser jeg;) Så mye fint du fikk deg etter helgas shoppingrunde.
Confetti er en knall butikk!!

Line sa...

Ja, kremmerhuset og confetti har sååå mye fint!! Skulle gjerne ha kjøpt så mye mer, men man kan dessverre ikke bruke alle pengene på interiør:P