lørdag 24. september 2011

Home alone with Zippo the dog!

På søndag begynner elgjakta igjen, så i går flyttet Espen til skogen for en uke. Han jakter elg som alle andre her i Trysil. Jeg savner han masse allerede!! Vi har blitt mye mer knytta til hverandre i de siste månedene etter alt som har skjedd, og jeg er bare så utrolig glad for at jeg har han!

I går begynte jeg på jobb igjen etter at jeg har vært sykmeldt i 3mnd, og det gikk helt greit. Den første dagen tilbake i jobb etter ferie e.l. er jo alltid den verste! Jeg har merket i det siste, etter alt som har skjedd at jeg blir lei meg og tenker mye på lille Dennis når jeg blir sliten, så jeg håper denne uka går bra. Med tanke på at jeg har begynt og jobbe igjen og kan bli sliten av det, og pga at jeg er hjemme alene og kanskje kan føle meg ensom, men jeg tror det skal gå bra. Heldigvis har jeg besøk av verdens søteste og tøffeste, Zippo! Mamma og Widar har i dag dratt til Frankrike, og jeg ble spurt om jeg ville bli med, men jeg takket nei. Så siden de er i Frankrike, passer jeg på Zippo. Eller han passer vel kanskje mer på meg. Hih..

Så i går, etter jeg var ferdig på jobb satt vi i sofaen og koste oss med Big Brother, levende lys, varm kakao, og Zippo koste seg ekstra mye med leverpostei. Koselig!

Mamma er streng med at han ikke skal ligge i sofaen og senga, men nå som han er på ferie hos meg, da får han lov til * alt! *nesten.

-puss puss

Ingen kommentarer: