onsdag 12. oktober 2011

Update: Gjeste-/barnerom

Nå er det ferdig! Eller det er hvertfall en midlertidig løsning.. På søndag var gulvet og listene på plass, og i går holdt jeg på til kl 3 på natta for å få ting og møbler på plass. Jeg har ikke noe bra før bilde, men her kommer noen før- og etterbilder av rommet:

FØR
Et kaldt rom med trehvite vegger, lister og dør.

 ETTER
 Hvite vegger, nytt golv med varme, nye lister og ny dør.

I kveld legger jeg ut bilder av rommet møblert. Forresten, nettet har vært nede i noen dager nå så derfor har det ikke blitt noen blogginnlegg på et par dager..

Også vil jeg takke alle mine lesere for at dere titter innom og legger igjen kommentarer! Blir glad når jeg ser at dere er innom en tur. Takk til både nye og gamle lesere! You are awesome!

-puss puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så utorlig fint det ble! Gleder meg til å se bilder av det inredet! ;DD Du er så utrolig flink & Kreativ <3

L <3

Kristin T. S sa...

Dette så fint ut Line :) Gleder meg til å se det ferdig innredet.