torsdag 17. november 2011

Jeg er så heldig!

I går på 2års dagen vår fikk jeg ikke bare en bukett med roser, jeg fikk i tillegg et Nintendo Wii spill. Akkurat som på valentine i år. Jeg er så heldig! Nå begynner jeg å få mange spill, og over halvparten har jeg vel fått av min fantastiske kjæreste. Han er så snill!


Så i dag skal jeg spille Wii og prøve ut det nye spillet. I tillegg skal jeg lete fram noen oppskrifter på julegodis som jeg skal lage i løpet av uka. Greit å være ute i litt god tid til en forandring. I desember kommer sesongarbeiderne og vintersesongen i Trysil begynner så da blir det liten tid til å være på kjøkkenet her hjemme. Har jeg forresten sagt at jeg gleder meg til jul? Hih.. Jeg skal prøve og slutte og nevne det.
Har dere lagd julegodis og julekaker ennå? Har dere kanskje noen gode oppskrifter på julegodis som dere kan dele med meg? 

-puss puss

3 kommentarer:

Therese sa...

Hehe, Line :) Spørs om du kom til loppisen for sent, jeg hadde allerde knabbet det som var å finne :P hehe.. Gratulerer så mye med 2år sammen som kjærester! Og angående julegodis, så driv jeg å funderer jeg også, men det finnes mange spennende oppskrifter på nett. Fant en vanilla fudge jeg lurer på om jeg skal prøve meg på :) Lykke til med juleforberdelsene!

Line sa...

Ja, vi var nok der litt seint.. Takk:D jeg lagde sånn vanilla fudge i fjor og de ble kjempegode!! Så de bør du lage! :)) jeg begynner med julegodisen i helga trur jeg:) blir så mye jobbing fram til jul, så tror det bare er nå jeg har mulighet:) puss puss

Anonym sa...

Kan ikke du lage et innlegg om hvordan du har pyntet til advent(Hvis du har pyntet da vel og merke). Spent!