onsdag 16. november 2011

Julepyntshopping

Er det noe vi ikke har noe av så er det julepynt. Begge har bodd på hybel i mange år, men har tydeligvis ikke kjøpt så mye julepynt. Litt rart siden jeg er så utrolig glad i jula. Jeg har fått begynt å handle inn litt den siste måneden, og i går før jeg dro på jobb var jeg innom Europris og kom ut igjen med to store poser stappfulle av julepynt. 

  • Lykter
  • Masse juletrepynt
  • Flere krukker til å ha julegodis oppi
  • Hvit adventsstake
På vårt juletre blir julepynten i år i fargene hvitt, sølv og lilla. Gleder meg til vi skal til skogen og finne juletreet vårt.


I går brukte jeg litt tid på å sette på hemper på juletrekulene. Dessverre fulgte det ikke med hemper til alle kulene.

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i tråd/bånd til å ha som hemper på juletrekulene? Helst tynne, i sølv eller hvitt.

-puss puss

1 kommentar:

Irene sa...

Spør Bodil om slike hemper, ho hadde kjøpt det ett eller annet sted.. :)