fredag 30. desember 2011

2012

Nå hopper vi snart inn i et nytt år. Nytt år, nye muligheter.. Er det ikke det man sier? Jeg tror og håper året 2012 blir et veldig bra år. For i juni skal vi (forhåpentligvis) bli en familie, noe vi gleder oss veldig mye til.
På slutten av 2011 har jeg ikke vært så flink til å blogge. Det har gått mange dager mellom innleggene og jeg kan ikke gjøre annet enn å beklage. Men det er jo alltid prat på disse nyttårsforsettene. Hva er mine nyttårsforsetter? Jo, jeg har funnet ut at jeg skal bli flinkere til å blogge. Det skal komme blogginnlegg med litt mer jevne mellomrom og være flinkere til å oppdatere.

I tillegg har jeg et mål om å ikke gå opp så mye i vekt i dette svangerskapet som jeg gjorde under forrige svangerskap. Jeg må tenke mer over hva jeg kan og ikke kan putte i meg. Være mer bevisst på hva jeg spiser.

Etter lille prinsen/prinsessa er født blir det såklart den store og lange kampen mot kiloene etter to svangerskap.

Jeg har trua!!
Jeg har også tenkt bittelitt på hva dere kommer til å lese om her neste år. Det kommer til å bli mye om hverdagslivet, interiør, oppussing og alt annet som måtte falle meg inn. I tillegg vil en stor del av bloggen dreie seg om graviditeten det første halvåret. Planlegging og innkjøp til lille spire i magehuset. Kontroller hos jordmor og lege. Magebilder og ul-bilder. Det siste halvåret vil dere få lese mye om mammalivet og det lille gullet vårt. Jeg vet det finnes mange mammablogger nå om dagen, men alle har forskjellige meninger, hverdager og erfaringer, så her får dere lese om hvordan vi opplever det og hvordan hverdagen vår er. Håper dere vil fortsette og lese bloggen min i 2012, og jeg ønsker såklart nye lesere velkommen!

Håper dere liker dere her på bloggen. Ønsker alle min lesere et godt nyttår!

-puss puss

Ingen kommentarer: