mandag 30. januar 2012

God morgen

Hei hei. Jeg vil ønske dere en god morgen, en fin dag og en super uke. Håper dere har hatt en strålende helg! Jeg har hatt en veldig fin og avslappende helg med samboeren og vår baby girl som gir mer og mer "lyd" fra seg. I love it! 

Nå skal jeg på jobben en tur for å hilse på mine herlige kollegaer som jeg savner så utrolig mye om dagen! I går kom det en tåre i øyekroken da jeg så på bilder fra sesongen i fjor og alle de fine turene vi hadde i fjellet med ski og snowboard under beina, og alle dagene og kveldene med fest og moro! Jeg savner dere utrolig mye! 
 Så nå hopper jeg inn i bilen for å dra på frokostmøte som vi har hver mandag. En fantastisk start på dagen og uka! Også får jeg høre om hvor mye dumt de gjorde når de var på druen i helga, og høre de klage over hvor fyllesjuke de er og at de aldri skal drikke mer. Haha, det slår aldri feil! I fjor var det meg, men jeg ble "voksen" i løpet av sommeren. Hih..

Ha en fin mandag alle sammen, så blogger jeg mer når jeg kommer hjem.

-puss puss

Ingen kommentarer: