tirsdag 3. januar 2012

Happy New Year

Nytt år og nye muligheter!  Ja, plutselig var 2011 over og nå er vi allerede på tredje dagen i 2012, det er ingen tvil om at tiden flyr!

Har dere hatt en fin start på det nye året? Jeg har storkost meg sålangt! 

På søndag fant jeg et brev i posten, ja jeg vet, det kommer jo ikke post på søndager, men jeg hadde ikke hentet posten på et par dager pga et par stressende dager på jobb.. Det var et brev fra Sykehuset i Elverum. De har henvist meg til en ekstra ultralyd på Rikshospitalet i Oslo. Denne har jeg fått pga min tidligere sykehistorie. På forrige UL sa legen at alt så bra ut, men hun ville nok være 100% sikker, så derfor får vi en ekstra UL i Oslo. Jeg er litt lettet for at vi får så bra oppfølging, men jeg er også veldig redd for at de skal finne noe som Elverum ikke så, men krysser fingerene for at alt går bra De skal også vurdere om jeg skal begynne på noen blodfortynnende medisiner i dette svangerskapet pga det som skjedde i svangerskapet med Dennis.

Jeg har ikke fått timen min på Rikshospitalet ennå, men det blir i de nærmeste dagene. På torsdag skal vi på ny UL på Elverum så kryss fingrene med oss. Da skal jeg også få time til UL uke 18. Jeg er veldig spent på kjønnet til lille spire. 

I følge den kinesiske fødselskalenderen som skal stemme med ca 99% av tilfellene skal vi få en liten gutt. Den stemte med Dennis, så lurer på om får vi en gutt denne gangen også. Espen og jeg tror vi får en gutt, men det er 50/50, så både vi og den kinesiske fødselskalenderen kan ta feil.

Blir det ei lillesøster eller en lillebror? Hva tror dere? Smil. Stemte den kinesiske fødselskalenderen med deres barn?

-puss puss

5 kommentarer:

Kristin T. S sa...

Krysser fingrene for dere på torsdag:)
Med Jonathan stemte den kinesiske kalenderen. Har stor tro på den..hehe...

Tonje Iren sa...

Heisann Line!

Gratulerer så mye med lille spire, synes det er så gøy, og krysser fingrene med dere :))
Lykke til med ultralydene, både i oslo og i Elverum.
Også må jeg bare si at jeg synes det er veldig koselig å følge med på bloggen din, har lest den fast en stund nå!
Jeg syntes også det var gøy med den kinesiske kalenderen, og den stemte for meg med Leah, men ikke med Styrk ;)

Tonje

Siljea88.blogg.no sa...

Det stemte med jente her :)
Jeg tror dere får en liten gutt til ;)

MindeCaroline sa...

Den stemte ikke med førstemann, men med andremann:)

Vi prøvde den ring-testen, en ring i smykke hengende over magen for å se om den går i sirkler eller frem/tilbake.
Det var freaky! Var som en magnet mot magen og den testen stemte begge ganger:))
Lykke til på ultralydene!
Håper på oppdatering på bloggen din;)
Klem

Line sa...

Tusen takk alle sammen <3 Vi tror det går bra, men føler oss ikke helt trygge før vi har h*n her:)

Minde: Den ring-testen har jeg ikke hørt om før, så den må jeg prøve:)) Spennende!!

Klem <3