lørdag 7. januar 2012

Julegaven som sjokkerte hele familien

Ja, vi klarte og holde det skjult for familien i et par måneder. Det hadde jeg ikke trodd for det var mange ganger jeg holdt på å røpe det for mamma. Når alle trodde at alle pakkene var åpnet gikk jeg og hentet en siste gave. Reaksjonen dems ble som jeg håpet på. 

Mamma leste diktet i rammen opptil flere ganger før det endelig gikk opp for henne hva som sto der:

Du kan ikke med det samme
fyllet få til denne ramme.
Men til juni neste år 
du et duggfriskt bilde får.
For storken den vil komme
innen sommeren er omme.


Egentlig skulle det bare være en ramme med det diktet, men siden vi fikk et fint bilde fra UL bare to dager før, måtte vi ramme inn det sammen med teksten. Så diktet passet ikke helt til bildet, men sånn ble det. Gaven falt  hvertfall i smak. "Dette er den beste julegaven jeg har fått!!!" kom det fra mormor (min mamma).


Foreldrene til Espen fikk samme gaven med samme reaksjonen. Alle trodde først at det var en minneramme av Dennis, men diktet passet ikke helt til at det var det, så det tok litt tid før reaksjonene kom.

Egentlig skulle Dennis bli den beste julegaven med termin 19.desember 2011. Slik ble det dessverre ikke, men de ble veldig fornøyd med at det kommer ei lillesøster eller en lillebror til sommeren. 

-puss puss

4 kommentarer:

Kristin T. S sa...

Ntååå, så utrolig fint Line <3 Blir helt rørt jeg... kan tenke meg Marit ble glad.

Line sa...

Takk:) <3 Ja, hun hadde jo begynt å tenke at jeg kanskje ikke kunne få flere unger, stakkars.. Så du kan tro hun ble glad! :D

Marielle Katarina - Mamma til Mille! sa...

For en fin julegave :)

Line sa...

Takk Marielle :))