torsdag 26. januar 2012

Mormor er i full gang!

A mormor, altså min mamma, er såå ivrig og helt i 100 om dagen. Hun og Widar skal innen sommeren er over få 3 barnebarn til. Siden hun er så glad i å strikke og hekle har hun litt å gjøre før barnebarna kommer, en etter en.. Hun var 100% sikker før ultralyden på Riksen at vi ventet ei jente, og hun hadde helt rett! Så etter vi hadde vært på Riksen dro vi rett til garnbutikken og handlet garn. Jeg hadde bl.a. et bestemorteppe på ønskelista til gullet i magen, og det skal hun få.


 Bestemorteppe i hvitt, rosa og lilla med tre forskjellige ruter. Det kommer til å bli så nydelig!


Det er ingen tvil om at hun kommer til å verdens beste mormor!


Jeg gleder meg til å tulle inn den nydelige jenta vår i det fine bestemorteppet. I armene, i vugga, i vogna..

 -puss puss

1 kommentar:

Kristin T. S sa...

Så flink Marit er :) Er noe ekstra stas med det som bestemødrene har strikket. Tenk så mye kjærlighet, gode ønsker og omtanke det finnes i et slikt teppe <3 Elsker alt det hjemmestrikkede mamma har strikket til Jonathan: det er helt spesielle ting som jeg aldri kommer til å gi bort eller kaste. Det skal jeg ta vare på til nestemann kommer og til jeg blir bestemor selv <3