torsdag 19. januar 2012

Ring-testen

Har dere hørt om ring-testen man kan ta som gravid for å sjekke hvor mange barn man får, og kjønnet på barna? Denne tok Grete og jeg i helga. Grete er kona til min eldste bror som har termin dagen før meg. Spennende!!
 Det man trenger er en gullring + et hårstrå eller en tråd. Du henger ringen i tråden/hårstrået og lar den henge over magen. Den vil etterhvert begynne å bevege på seg, enten rundt i ring eller fram og tilbake. Går den fram og tilbake betyr det gutt, og går den rundt i ring betyr det jente.
Jeg vil ennå ikke røpe hva den viste på meg, men den stemte med både Dennis og med gullet i magen. Totalt viste den at jeg skulle få tre unger. På Grete stemte den også med Mina og Magnus, og til uka får vi se om den stemmer med gullet i magehuset hennes. Jeg er veldig spent på å høre om de får en til gutt eller ei jente.

Har dere prøvd ring-testen? Stemte den med deres barn?

-puss puss

3 kommentarer:

It's Time. sa...

Ja jeg tok ring-testen på både Erika og Emil, og begge stemte! Jeg er såååå spent på hva du bærer under hjertet ditt! Jeg har gjettet for meg selv, og er spent på om jeg har gjetta rett ;) Klem Tine!

MindeCaroline sa...

Den stemte med mine:)

Anna sa...

Det stemte ikke på meg. Jeg har to jenter og ringen sa gutt, jente, gutt, gutt. :)
Leste ditt forrige inlegg og når jeg ventet Nova så blödde jeg och fick omtrent det samme svaret du fick. Det er for tidlig og vi kan ikke gjöre noe.
Fick blödningen med Molly også och gruet meg for å ringe fordi jeg husket hva Elverum sa men sjefen min sa att jeg måtte ringe med en gang. Så jeg ringte å de sa jeg måtte komme in med en gang og de ringte etter overlegen på föden som kom å sjekket. Kunne ikke finne årsaken til blödningen men bebin levde å mådde bra.
Synes du skal gå til avisen med denne storyn din jeg. Det er jo fryktelig at dem kan holde på sån :(
Håper inderlig at du får komme til et annet sykehus og at alt går vel. Klem!