tirsdag 31. januar 2012

Stellebord... HJELP!

Jeg trenger deres hjelp. Jeg vet det er noen mammaer og kommende mammaer som leser bloggen min, og det hadde virkelig vært supert om dere kunne hjelpe meg med en ting.

Jeg er nemlig på utkikk etter akkurat denne typen stellebord:


Hun jeg har lånt bildet av kunne dessverre ikke svare på det selv, så derfor spør jeg dere om dere har sett et lignende?

På kanten øverst kan dere se et innrisset hjerte. Hun som hadde dette, sa at stellebordet opprinnelig var i trehvitt, men hun malte det hvitt. Det er det eneste jeg vet.

Jeg har lett etter dette stellebordet i et halvt år, men jeg kan ikke finne det.

I need your help!

 -puss puss

3 kommentarer:

Silje sa...

Ikea har noe lignende :)

Guttemamma sa...

Hei og gratulerer med lillemor i magen! Håper du klarer å kose deg og "slappe" av i svangerskapet tross det du har opp.
Jeg har ikke noe lysegult stoff egentlig, det eneste jeg har er i den fargen er noen "gamle" lysegule babygardiner med diverse mønster på. Kanskje du kan sende meg stoff om du har noe spesielt?? Ellers kan jeg være på jakt når jeg er i stoffbutikker...!
Klem♥

Anonym sa...

Dem har ett lignende, hvis ikke helt likt på babyshop på Hamar i mørkt tre :)