tirsdag 21. februar 2012

Påske, sol og varme.

Påsken nærmer seg med stormskritt og jeg må si jeg gleder meg. For det betyr at påskesola kommer og varmer for fullt! Da skal Line og den voksende magen ut i sola og kose oss. Er vi heldige tar sola en ekstra lang ferie og begynner å varme tidlig i mars. Jeg er allerede litt smålei av å sitte fengslet inne, så påskesola kan bare komme. Det gjør meg ingenting, for da flytter jeg ut i solstolen og nyter livet.


 Her kommer litt bilder fra sesongen i fjor når sola varmet og humøret var på topp. Savner dagene i bakken.


Er det flere som gleder seg til påske, sol, varme og resten som følger med? 

-puss puss

2 kommentarer:

Aurora Sveia sa...

Helt klart:)). Ganske godt og våkne til dryppende lyder og fugler som kvitrer:)

Line sa...

Ja, det er awesome! :))