torsdag 29. mars 2012

A beauty!

Denne fine stelleveska har jeg forelsket meg i! Det er bare så synd at den er så dyr.. 1990kr for en stelleveske er litt mye når det er så mye annet vi må kjøpe inn til babygirl. Vinne i Lotto? Jatakk! Smil.

  Stelleveske fra lilleprinsen.no

Men jeg får jo igjen litt penger på skatten i år, så kanskje det blir en stk nydelig stelleveske på meg likevel? Vi får se hva sommeren og lommeboka bringer... Men hei, jeg har jo bursdag snart også..! Smil.


♥puss puss♥

 

 

3 kommentarer:

Kristin T. S sa...

Så fin!
Jeg kjøpte aldri stelleveske jeg. Fant ut at jeg likså godt kunne bruke en vanlig veske istedet. Kjøpte en stellematte jeg kan brette sammen slik at den blir bitteliten og tar liten plass i vesken ;)

Line sa...

:) Jeg vurderte det jeg også siden jeg ikke fant noen jeg likte, inntil jeg så denne:)) kjempefin!! Så nå står den nest øverst på lista, etter ei frisk og fin babygirl så klart:)) <3 Åssen stellematte brukte du da? Tips? :)

Kristin T. S sa...

http://lekmer.no/barn-og-baby/foring-og-omsorg/tepper-skinn-og-puter/farg-form-moln-stellematte-gul

Vi brukte denne :) Men nå har vi gått over til sånne engangsmatter fra Libero. Er stort sett stellematter på de offentlige stellerommene, så da er det liksågreit med de fra Libero.