torsdag 22. mars 2012

Mormoren har vært på shopping for mammaen til babygirl..

Som dere kanskje vet så har jeg lett etter gardiner til babyrommet leeenge. På babyrommet er det bare et lite kjellervindu så det er litt vanskelig å finne noen fine gardiner som passer. Jeg har sett på kappegardiner, liftgardiner, roll up og vanlige gardinhøyder, men har ikke funnet noen jeg har falt for. Jeg har hatt lyst på roll-up med fine sløyfer på, men det blir igrunn for stort og "klumpete" til et lite kjellervindu. Men på mandag kom jeg over et tilbud som Princess har (hvertfall) denne uka...


Da måtte jeg såklart ta en titt innom, og der var de! Lyse rosa, søte gardiner med hvite stjerner på.


Jeg falt pladask! Så snill som den kommende mormor er så dro hun på Jessheim Storsenter og kjøpte ett par gardinhøyder for oss. Vi hadde vel bare trengt en høyde og sydd om siden det er så lavt vindu, men vi tok to, og med litt mer hjelp av mormor skal vi tilpasse de til vinduet og lage noen matchende puter, stoffhjerter e.l. til babyrommet av det resterende stoffet. Jeg gleder meg veldig til å gå løs på babyrommet, og ikke minst til å se det ferdig!

I tillegg til de søte gardinene, kjøpte hun også litt sengetøy til babygirl.


Mormor fikk jo vite navnet på babygirl i går, og så snill som hun er hamstret hun inn litt bokstaver for meg i navnet hennes.

Hun kjøpte navnet hennes i disse tre-bokstavene fra Panduro (som skal males i rosa):



I disse stein-bokstavene fra Kremmerhuset:


& i disse søte, små fra Confetti. (Øverst på bildet):


Navnet får dere ikke vite riktig ennå, så derfor har jeg ikke tatt bilde av bokstavene, men brukte noen gamle bilder fra arkivet. 

I morgen har jeg vært innlagt på sykehus i hele 4 uker! Helt utrolig!

♥puss puss♥

 

 

Ingen kommentarer: