lørdag 24. mars 2012

På strikk/hekle -ønskelista

Jeg skulle ha lært meg å strikke etter oppskrift før jeg ble innlagt på sykehuset, da hadde jeg nok vært ferdig med et fint hentesett til babygirl til dagen hun skal bli med oss hjem, utenfor magehuset.

Det finnes jo så mye fint heklet og strikket til de minste! Møster som marius gensere o.l har synes jeg er utrolig fint! Jeg liker det veldig enkelt med få farger og lite mønster! Hvertfall på dresser og hentesett så liker jeg det veldig enkelt. Men alt kler den smukke! Jeg gleder meg til å kle inn babygirl i masse fint strikk. ♥


♥Denne hadde vært fin å pakke inn babygirl med på en kald høst-/vinterkveld i Trysil. ♥

♥ Hentesett til babygirl? Cute, cute cute! ♥

♥ Onepiece ♥

♥ Hekla pannebånd ♥

 ♥ Onepiece til vinteren i hvitt og lysegrått, rosa eller lilla? ♥

♥ Strikka eller hekla smokkelenker i fine farger er et must! ♥

Dette er noe av det som står på ønskelista, heklet & strikket til vår fine babygirl.


♥puss puss♥


1 kommentar:

Irene sa...

Oi oi, så spennende! Flott at du har lagt ut dette :)