tirsdag 29. mai 2012

Pinsen & Emma

Jeg kan tenke meg de fleste har sittet ute og kosa seg i sommersola i pinsen. For et utrolig fint vær vi har hatt i Norge den siste uka, det er helt fantastisk! Selv har jeg ikke hatt mange timene i sola denne uka.. Emma vokser og blir stor, og det skjer så mye hele tiden, og jeg vil ikke gå glipp av noe! Så selv om jeg ikke får kost meg ute med solstrålene, koser jeg meg masse med den fineste solstrålen av dem alle, nemlig Emma!

Jeg fikk en time ute på terrassen til barneavdelingen da. Jeg er fornøyd med det!


Min pinsehelg har altså gått til å kose meg med den fineste! Hun har blitt så flink, og overrasker mammaen og pappaen daglig. Nå begynner vi å tro at vi også skal hjem en dag. Hun puster selv nå, og vi klarer ikke helt å skjønne at det er sant, men det er det!



Emma har blitt så flink med flaske den siste uka, og tar nå mer på flaske enn på sonde, så i morgen begynner vi kanskje på "rødt hjerte". Det vil si at vi fjerner sonden og hun må få i seg minimum 10% av sin egen kroppsvekt med flaske i døgnet.


Så det blir veldig spennende å høre hva legene mener om dette i morgen tidlig, og ikke minst hvordan det går for meg som må stå opp om nettene nå for å mate Emma med flaske (hver 3.-4.time), jeg som har sovet hele natten og til 8-tiden hver dag i 3måneder nå. Wish me luck! 

Jeg har hørt at mammaer er superhelter, så jeg gleder meg til å bli en på ordentlig nå! Hihi..

Har dere hatt en fin pinse?



PUSS PUSS



Ingen kommentarer: