tirsdag 19. juni 2012

Lille, store Emma

I dag har vi hatt masse koselig besøk! Helsestasjonen som planlagt, også fikk vi besøk både før og etter. Flaks for meg at jeg i dag var tidlig oppe og bakte kladdkake & muffins før første besøket kom. To kakeslag på under en time, det liker jeg.


Så mens jeg bakte kaker, lå resten av familien å sov.


Jeg fikk dem heldigvis opp i tide. Men hei, jeg tippet på at Emma veide 3275g, jeg tok feil! Hun veide nemlig 3390g!!! Lille, store, fine jenta vår har gått opp nesten 400g på åtte dager! Hun er så nydelig, jeg er så forelsket!


PUSS PUSS



2 kommentarer:

Anonym sa...

Den kladdkaken din såg veldig god ut. Deler du oppskrift? Sjokolade kake er bare det beste jeg vet om. Utenom pavlova selvfølgelig. Koselig blogg du har. Følger spent med på Emma og dere.
Anne Berit

Line sa...

Takk takk, den er veldig god også! Og såå enkel å lage!! :) Oppskrift kommer på et eget innlegg straks:))

Tusen takk, så koselig å høre <3