tirsdag 26. juni 2012

Tikk takk

Dagene flyr avgårde om dagen, nå for tiden er vi mer borte enn hjemme. Espen har begynt å jobbe igjen, så nå må Emma og jeg kose oss alene på dagtid. Det er helt greit det! 


I helgen var vi på slektstreff og bursdag. I går var vi på helsestasjonen til veiing, etterfulgt av et besøk på Rialto for å hilse på sjefene mine som straks flytter til vestlandet igjen. Trist! 

I dag var det tid for ny tur til sykehuset hvor ørene til Emma skulle bli sjekket, igjen! Dessverre så gikk det ikke igjennom denne gangen heller, pga for mye støy, så da ble det satt opp ny time om 2 måneder. Krysser fingrene for at det går igjennom da.

I morgen blir det en stille dag, nesten. Emma og jeg skal møte venninnen Stine, også skal bildene til takkekortene hentes, gleder meg! Torsdag må vi opp grytidlig for å dra til Riksen på kontroll med Emma. Så det kan jo bli spennende å se om alle våkner og om vi kommer oss av gårde i rett tid. Krysser fingrene for at det går bra! 

Resten av uken har vi ingen planer så langt, utenom at vi får besøk av familien min. Så det blir ikke så mye tid her hjemme til å slappe av, og Emma vokser som bare det, så hvis dagene flyr så fort av gårde er hun vel snart konfirmert? Hih.. Vi nyter hvertfall dagene, og koser oss masse med den fine jenta vår som er verdens skjønneste!




PUSS PUSS



Ingen kommentarer: