tirsdag 31. juli 2012

Titt tei!

Yes, endelig er jeg tilbake på nett og på bloggen! Nå har det gått hele to uker siden jeg blogget som jeg bruker å gjøre.. Det har vært godt med en liten pause, men det har vært mest irriterende siden det ikke var frivillig! 

Siden sist har vi sett litt av sommeren, Espen har jo ferie nå, så vi koser oss med ferie, venner, familie og prøver ut en ny livsstil. Emma har vært på et par kontroller siden sist, som det kommer et eget innlegg om senere.


Emma og jeg har vært en tur hos mormor og Besten på Råholt. Det ble to intense dager med shopping, med masse nytt til hjemmet, pluss litt klær til Emma og meg. Bilen var full på vei hjem, så kortet fikk virkelig gjennomgå! Tenkte jeg kanskje kunne legge ut litt interiørbilder på bloggen igjen, om dere ønsker? Det er jo en god stund siden det ble gjort! I fjor høst?

Håper dere fortsetter å følge meg, for nå er jeg tilbake igjen. Beklager for dårlige (og lite) innlegg fra tab'n min!


PUSS PUSS




Ingen kommentarer: