onsdag 29. august 2012

Litt småendringer på babyrommet

Det er flere som har spurt meg om jeg kan legge ut flere bilder av rommet til Emma. Jeg har igrunn lagt ut alt jeg kan legge ut, men for litt gjorde jeg litt endringer på bildelistene, og i tillegg har det kommet opp noen bilderammer på ene veggen, så da har jeg noe å legge ut til dere. Bilderas!

Kanskje jeg skal få prøvd å henge opp uroen som ligger i hylla snart? Med litt for mange prosjekter på gang, blir plutselig noen glemt...

 Det første plagget Emma hadde på seg. Bitteliten body i str 40 som hun ikke fikk brukt før etter 6uker (uke 34), og da var den fortsatt for stor til henne. Veldig rart å tenke på hvor liten hun egentlig var!

 I rammen over skal fødselstavlen få plass etterhvert.

 Det første bildet som ble tatt av Emma etter at hun kom til verden 1.april 2012. Lille, fine mirakeljenta vår!


PUSS PUSS


5 kommentarer:

Alice Frantzen ★ sa...

nydelige skatter <3 skikkelig sukkersøt!! <3 du er flink Line!

Kristin sa...

På det arket med avtrykket av føttene til Emma, hva brukte du da? Maling ? Hehe, du gir meg inspirasjon :) flinke du :) Hilsen Kristin :)

Line sa...

Tusen takk jenter:) <3

Kristin: Jeg brukte en stempelpute. Veldig greit, og ikke noe søl:) Eller så kan man bruke maling på et lerrett, det er også veldig fint:)

puss puss <3

Kristin Larsen sa...

Okei :) mulig jeg spør dumt nå men hvor får man kjøpt det?:) hehe.. <3

Line sa...

Neida, det gjør du ikke! Bokhandler og hobbybutikker skal ha det:) Panduro pleier å ha i mange forskjellige farger! Der har jeg kjøpt mine:) Ha en fin helg! :)