onsdag 28. november 2012

★ Fra kaos til orden ★

Hei på dere i mørke natten! Eller her er dKet ikke så mørkt. Lyslenker og julestjerna lyser så fint og gir en veldig koselig stemning her jeg sitter, men jeg må nok hoppe til senga nå straks.

Jeg har fått gjort masse i kveld! Rydda, organisert og rydda bort interiørtingene som ble til overs når all julepynten ble satt fram.

Dere vil få se flere bilder av julepynten vår senere. Dere fikk bare en liten "smakebit" tidligere i dag, for jeg fant fort ut at jeg ikke hadde så mye julepynt som jeg trodde. I tillegg har jeg et par julepynt-prosjekter på gang, så flere bilder vil dere få når det er gjort + når røde lys er kjøpt inn. Har planer om å titte innom noen butikker på lørdag, så over helga kanskje?


I kveld fikk jeg også sortert og ryddet bort klærne Emma har vokst ut av. Og det var ikke akkurat lite! Fra str 40 t.o.m str 62 er nå pakket bort. Men vi kommer til å få et stort problem med lagringsplass om det fortsetter sånn. I det siste har jeg holdt litt tilbake på klesinnkjøpet til frøkna siden hun vokser så fort og hun faktisk ikke trenger såå mye klær som hun har hatt. Så nå har jeg faktisk bare kjøpt klær når hun virkelig har trengt det. For alle vet jo at pengene går fort når man handler inn til de små! Sååå mye fint og nusselig! Og man vil jo at sine dyrebare småtroll skal ha det beste! Men man må nok være litt fornuftig også.. Dessverre..


Nå begynner det virkelig å se bra ut her etter dagens innsats, jeg mangler fortsatt litt, men det får stå til i morgen. Nå sier jeg natta, så ses vi om noen timer. Nattinatt!


★ PUSS PUSS ★





Ingen kommentarer: