søndag 30. desember 2012

★ Innekos ★

Så langt i dag har familien bare vært inne, hjemme og slappa av. Vi har kost oss med lek og moro, og sett på Jericho på Netflix. Såå sjukt spennende! "Bare en til.. Vær så snill, bare en til.."

Nå tar vi en pause fra Jericho, og tar en tur i bursdag til onkelen til Emma.


Bildene over er av gårsdagens Emma. Skjønneste! Jeg er så utrolig takknemlig for henne, mitt alt!

Vi har ennå ikke bestemt oss for hva vi skal gjøre i morgen på nyttårsaften. Hva er planene deres?
 


★ PUSS PUSS ★





2 kommentarer:

Inger Johanne sa...

For ei nydelig prinsesse!
Her i Bodø blir det fakkeltog og kalkun med gode venner!
Godt nytt år!
Gleder meg til å følge bloggen din i 2013.
Klem fra Inger Johanne

Line sa...

Inger Johanne:

Tusen takk! :)

Så koselig, kos dere masse! Takk for at du følger meg:)
Masse klemmer og godt nyttår fra meg:)