søndag 27. januar 2013

★ Uglelue & helgekos ★

Jeg må bare for takke alle dere fine leserne mine som titter innom, det er så koselig, og det er så gøy å blogge når man får litt besøk her inne.

Her lever vi et veldig avslappende liv denne helgen. Vi har blitt bedt bort på middag to dager nå, vært på strikkekafè, sett på film, hekla til krampa har tatt meg, og såklart kost oss masse med Emma. 

Men det er dessverre ikke så lett å være Emma om dagen. Hun fikk sin fjerde tann denne uken, og det er ikke godt! Hun sliter med å sovne, og det gjør det heller ikke så lett for oss som foreldre. De tre første tennene gikk det veldig greit med, men #4 og kanskje #5, er ikke så greie.. Humøret er likevel på topp, og giraffen Sophie får gjennomgå!

I går begynte jeg på en ny uglelue til frk Em. ..Og jeg har faktisk fått det til, for nå er den straks ferdig. Også er det litt moro at jeg har fått noen forespørsler på de.


Det er så gøy når man får det til, så i dag hekler jeg videre.




★ PUSS PUSS ★






2 kommentarer:

NydeligFlott - Julie sa...

Søt lue :-)

Irene sa...

Kjempekoselig å møtes med bunningen :) og uten også da så klart :)) luene du lager blir kjempe fine :)